Vilken helg!




Fairy_tales_bird_of_happiness_large


Har haft så bra dagar sen jag kom hem! =) Känner mig glad, sprallig, tillfredställd och så otrolig lyckligt lottad! Ibland kan man bli så blind gentemot allt det underbara som man har framför och runt omkring sig. Kanske det är så att det kan bli för mycket av det goda. Saker och ting passerar, både roliga och tråkiga saker, men den dagen vi ser tillbaka på allting, vart finns det då? Vi tar med det goda som livet har att ge, vi lär oss av det hårda som får oss att växa som individer. Även om dagen kan se grå ut så kommer alltid solen att titta fram. Jag ser inga hinder, bara utmaningar som jag är säker på att jag kommer att klara galant. Börja dagen med att älska dig själv och uppskatta dig för den du har varit, är och kommer att bli.
Emrace life.


Kommentarer
Postat av: Lena

Man ser inte skogen för alla träd :-p

2012-01-09 @ 08:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0