Torsdag

Jaaa, då bar det väg hemåt igår i ju med att det är en sk röd dag idag och skolan inte har öppet. Dagen var bra och jag hade två dubbellektioner, men tror det blev lite för mkt där på slutet, och med pressen att tåget skulle gå (shippe knows what I mean.... -ssscccchhhh) hahaha! Pappa hämta upp mig och shippe i flempan.

Sen åkte vi och hämta upp Huda i Tullinge. Maysan + barnen och Karro var hemma hos oss så det var roligt tycker jag. Hemma med familj och vänner... oooh, kan inte önska mig mer!! =D det blev en sen kväll med mkt skratt, jag är mer än nöjd! =)

Nu ska jag försöka komma igång med denna dag (glömde bort att jag höll på att skriva) så nu har jag snart sminkat mig klart, ska åka in till stan idag och ta en sväng förbi butikerna =) Sen så är det middag hemma hos Golko med tjejerna.. utöver det så får vi se vad dagen har att erbjuda!

Puss och Kram
///Yasmin

Kommentarer
Postat av: Shibbe

Hahaha, jag måste ju hålla tyst om allting juh! De e inge rooligt (á la mie när hon va liten)

2012-01-08 @ 21:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0