Paus

Ibland begås det misstag, det gör vi alla, ingen är perfekt. Det som jag tycker är det viktiga är att man är ärliga mot varandra, på både gott och ont; för vem har sagt att sanningen alltid är den lättaste vägen?? Neka inte den andra personen till att själv kunna ta ställning. Ett sinnelag för kommunikation, förståelse och att  ha ett stort hjärta kan vara en  väldigt god bit på vägen. Men ibland är det inte alla människor som förtjänar det, men jag tror på att man borde ge alla en chans och sen är det upp till denne om hon/han var värd den eller inte.
Allt har sin förklaring och allt har en lösning.
Inget är för intet.





Tårar som rinner,

Det känns som om kinden brinner,

När ett förtroende bryts och känslan byts ut.

Från glädje till sorg, då vill man stänga in sig i sin borg.

Men ingen fara,  dagen den gryr igen och jag finns kvar här som din vän.
<3


Kommentarer
Postat av: Lena

Skorpion som jag är så är det för mig vinna eller försvinna..Svik mig och du är inget värd..Men vissa kan ha fått en andra chans men innerst inne har jag aldrig förlåtit så det har inte funkat ändå..Kanske ni lejon är bättre på sånt? Eller som Mie har sagt många gånger "vad ska man ha vänner till de sviker ju bara alla fall" :-p

2012-01-02 @ 09:06:08
Postat av: Anonym

Hehe jo det är sant, men jag tänker att även jag har begått misstag och svikit folk och ändå blivit förlåten. Om inte så skulle jag säkert inte ha så många fina människor runt omkring mig som jag har idag =)) "Det är mänskligt att fela, gudomligt att förlåta" ;)



<3<3<3

2012-01-02 @ 21:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0