Eskilstuna

Nu är jag alltså i Eskilstuna, med blandade känslor men mkt mkt bättre jämfört än förra veckan. Dom här dagarna har det varit mycket att göra och dagarna har gått fort. Det har kommit lite nytt folk som är roliga att hänga med. Det roliga är att vi alla är från Sthlm också. Borta bra men hemma bäst. + att nu är det saker som händer, utanför Stockholm, i Stockholm och tom utanför Sverige! Haha så det är mycket att hålla reda på.

Annars går saker och ting som det ska, livet rullar på. Jag har varit och tränat hära, vilket var helt underbart faktiskt. Det kändes att kroppen behövde det. Sen jag hittade även ett träningscenter som har dansinspirerade gympapass typ, jag gick dit för att kolla upp det men de öppnar inte terminen förns nästa vecka. Vidare har jag även hittat ett badhus längre ner på gatan så nästa vecka blir det badkläder som åker ner! Haha man måste ju passa på och ha lite roligt också eller vad säger du? Det som inte finns här dock är dansen!! SAKNAR!! Det var så himla roligt att dansa i helgen. När jag inte gör det så saknar jag inte det så mkt, men när man väl har gått upp och dansat så vill man bara ha mer och meer! ;P

Imorgon bär det av hemåt och så som det ser ut just nu så ska Karro komma hem till mig imorgon efter jobbet. Sille och Angelika ska jag träffa och sen får jag se vad som händer. Måste få in en danskväll men det återstår att se. Ja, det var allt för denna gång, finns inte så mycket att skriva om men några rader får man ihop när fingarar får flöda.

Hoppas ni har det lika bra (eller bättre) än vad jag har! =)
Puss och Kram <3
///Yasmin

Kommentarer
Postat av: Lena

Skumt kunde inte se detta inlägg igåt kväll fick rensa historiken nu för att det skulle komma fram.

Blir trött av att läsa om gympa och bad urk..men har lite feber fortfarande så det kanske beror på det :-p

Inget regnande och stormande inatt alla fall så jag fick en god natts sömn. Ha så kul och ta det lugnt på vägarna

<3<3<3

2012-01-05 @ 08:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0