En blöt matta i badrummet





Yo, whats crackin!

Hmm måste fundera på hur min dag började, jusste HAHA nej lika bra att inte tänka på det, min dag invigdes men ett litet nervsammanbrott, (har Shirre som mitt enda vittne och du håller tyst!!) mer om det pratar vi inte och går vidare haha!


Det blev inte Etuna idag men imorgon bär det av, vi tar tåget som går vid nio tiden ( och med SJs förseningar kommer vi väl iväg runt tio, nästa vecka...!) Sen så hjälpte pappa mig med att hmm kopiera (använder ett finare ord) en cd skiva som hmm silvija gav mig en länk till förut haha. Jag och Sherin satt och kollade in Bonniers Teori grej imorse och den där rösten som snackar kan ju inte vara mer gay haha vilket även resulterade i att jag satte i halsen och kunde knappt andas och typ gurgla varm choklad i 100 år (det var nämligen det som jag drack.)


Sen åkte vi till SKHLM men good for nothing för bankerna har  ingen kontant hantering längre... eeeh ok? Orka vara en bank. Jag åkte vidare till Sille och vi + Edina kollade på film... val av film = mindre viktigt. Men kan ju ge en ledtråd att det var en familjefilm från typ 1995 – say no more haha.

Sen åkte jag vidare och träffade R, det blev salsa träning och skäll (på mig) tydligen så lyssnar jag inte, försöker föra och har alldeles för slappa armar! (Har iiingen aning om vad människan talar om *visslar*) Nu är jag iaf hemma och har packat för imorn. Så nu har jag inget annat framför mig än Just chiiilll (to the next episode)           
           
Puss och Kram, Love.


Kommentarer
Postat av: Shibbo

Hehe mina läppar är förseglade (nästan iaf, mihihi). Fin makeover på bloggen btw. Tomorrow we go hard, cause we ain't going home. Nattis

2012-01-02 @ 23:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0