EgoTrip

Närmra dig med tålamod, närmra dig med försiktighet. Respekt och ödmjukhet är en bra tillgång om du vill komma nära och lära känna en person. Ingen tycker om hets och stress. Om du är för på och märker att den andra personen inte är bekväm BACKA! (för helvete) Vem är du att ta friheten och inkräkta på en annans människas territorium. Är trött på människor som bara antar och har sig själv i centrum. Världen kretsar inte kring dig och du är inte ens värd att lägga blicken på två gånger. Vad du vill och vad jag vill är två helt skilda saker. Och tro mig, du kommer aldrig - aldrig få komma närmre än att få andas samma luft som mig. Så vänd dig om och vänd aldrig din blick mot mig igen.

Kommentarer
Postat av: Lena

<3

2012-01-13 @ 09:09:45
Postat av: Yasmin

Loove <3

2012-01-13 @ 10:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0