Tiden flyger!!

Okej snabb update;

Lördag:
Var jag och Mie mie och lunchade i SKHLM, åt Sallad från Millas eller vad det heter, very nice faktiskt. Sen tillbringade vi de tillkommande 2 timmarna med att kolla på skor. OMG det var rena tortyren måste jag säga! Så många fina skor det finns! Vill ha, vill ha!!

Sen åkte vi hem till Maysan i Kalhäll och Huda och hälsade på, hade tur, pappa befann sig i närheten precis när vi skulle åka hem så då blev det skjuss hem, sen var dagen slut.

Söndag:
Silvija kom hem på lördag natt och det blev en snabbis in till stan. Vi gick runt och kollade på skor (haha) och sen gick jag till affären och löste av pappa i två timmar. Mötte upp Sille och Bilal igen och sen följde de med mig för att plugga matte! Hahaha elr ja, de fikade medans jag försökte lösa uppgifter.

Fick jättefina presentER från Sille pille från hennes trip i England

*här var det meningen att jag skulle lägga in en bild men tydligen kan jag inte överföra bilderna från min mobil till datorn för att jag inte har mitt minneskort i tlfnen som jag btw har tappat bort???* Men vrf??? Det finns ju ändå filer i tlfn som inte ligger på minneskortet som man kanske vill överföra?? Aja! Jag som tog en massa bilder bara exlusivt för bloggen juh! Hahahah

Sen blev det en sväng i Fridhemsplan! Ay ay ay! If u know what I mean ;)

Måndag:
Skola, matte.
Sväng i stan; banken, köpte skor *yey* (tänkte lägga upp bilder) gick förbi pappa en stund i affären. Stack till naprapaten som gjorde underverk med ryggen som vanligt. Sen blev det även en sväng förbi Sille där vi körde en Hannas bar klockan 2 på en måndag hahahaha.
Kom hem, softa... gick på en promenad i Frunken och SE DÄR, om jag inte hamna på samma buss som silvija igen hahaha.... hon gick av vid mig och vi softa tills nästa buss kom.
Sen städade jag lite när jag kom hem (vilket jag inte får skriva för Silvija för då låter jag som en kärring enligt henne hahah)

Jag får ladda batterierna till kameran under natten och sedan ta om och lägga in bilderna i efterhand?? (Om jag orkar(!=&/%(¤%&((%&!!""¤)

Imorn e jag heeeeeelt ledig!!! eller fram till klockan 18 iaf. Var jääääävligt länge sen men en sovmorgon så d ska bli skönt!

Nu ska jag däcka!! Puss och kram!
///Yasmin


Kommentarer
Postat av: Lena

hahaha skor :-p

2011-03-16 @ 06:41:58
Postat av: MosterMonster

Älskar skor P&K

2011-03-26 @ 09:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0