Ovisst in i minsta millisekund!

Jaha klockan är nio och idag har jag vaknat relativt pigg och med mindre huvudvärk än vanligt. Tror det beror på att jag vaknar med stel nacke?? vrf vet jag icke. Men med nog tänk om mina morgonbesvär så ska jag börja fixa mig och sen blir det en dag i affären.

Igår blev det att softa ett tag efter jag skrivit och sen bar det iväg till affären, pappa kom och hämta mig. Jag gick till gamla stan och hälsa på farbror Tony och sen vidare till farbror Case hihi. Tillbaka till affären, stängde vid halv sju och sen åkte jag och pappa till lagret.

Kom hem och promenera i en timme.
Satt och kolla på youtubeklipp som vanligt haha helt sjukt vad man kan fastna!

///Yasmin




Mina nya örhängen som jag köpte när jag var me mamilito i SKHLM (som jag bara hade kollat på ca tusen ggr innan jag köpte dom haha)


Kommentarer
Postat av: MosterMonster

Trägen vinner P&K

2011-03-26 @ 09:38:16
Postat av: S

Fina örhängen min fina syster, LUV

2011-03-26 @ 12:39:05
Postat av: Anonym

fint

2011-03-29 @ 21:39:42
Postat av: Anonym

Fint!

2011-03-29 @ 21:40:42
Postat av: Yasmin

Taaaack <3

2011-03-29 @ 22:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0