Nu ere fredagsmys

Hallå i stugan! Nu var det ett tag sen, har ju lovat syrran att blogga så nu får jag väl ta och skriva ngt... fast!! Jag ringde henne imorse och några andra ggr denna vecka så vad ere jag kan skriva som du inte vet?? mwoahha

Allt e som vanligt..!
Jag är hemma, tar det lugnt.. träffar Sille var och varannan dag, pluggar matte, "tränar" haha. Det blir nog gym kort nästa vecka, ett gym som ligger i Vårberg centrum och som är öppet dygnet runt, bilal tränar där så jag och sille tänkte också skaffa kort där.

På måndag har jag det andra och sista provet innan det nationella i maj! Får se hur det går.. det känns helt okej.. tror inte jag skulle få IG men man vet aldrig haha! Är så sjukt omotiverad just nu när det kommer till Matten.

Idag stack jag och mie hem till sille en sväng, åkte till skhlm centrum och nu e vi hemma igen. Mie ska till Valeria ikväll och jag ska nog ta mig fan vara hemma för en gångs skull! ;P but u never know...

nee nu ska jag byta om och mysa ner mig i soffan!

Puss o kram/
Yasmin.





Hade besök av Snoop också!


Kommentarer
Postat av: S

Haha Snoop 4 sho..

2011-03-26 @ 12:37:45
Postat av: Yasmin

Haha visst! =D

2011-03-29 @ 22:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0