Goda tider

Okej, jag har ett problem. Och det är att pappa tar den bärbara datorn med sig till jobbet. Jag skulle gärna vilja blogga på morgonen sådär en stund efter att jag vaknat. För att ju längre dagen går, så blir jag faktiskt trött och lat och orkar inte skriva ngt!

Nu ere ju inte så att vi bara har denna data som jag skriver från nu (den bärbara hemma) MEN, ett stort men mina vänner, är att de andra datorna är hööögst upp och bara tanken på att gå dessa två trappor upp behagar mig inte för fem öre! Mwoahahha så thats the ugly truth my friends!

Sille är btw i England nu och.. ja, vad hon gör där vet jag inte riktigt för vi har bara messat en gång med varandra, men jag får väl höra allt imorn för då kommer hon hem. *yeeeey* (har inget liv utan henne hahaha)

Igår var jag i skolan på morgonen och sen åkte jag in till stan och jobbade en stund. Sen när jag precis var i Skhlm ringer pappa mig och säger att jag ska åka hem till amme omsafaa... jahaaa då vare bara att vänta in Mie och vända på klacken tillbaka!

Imorse gick jag upp kl 7 (!!!) fixade mig och åkte iväg för att plugga matte.. yeah i know...!
Efter det åkte jag in till stan en snabbis, hittade en fin kjol som jag köpte och mötte upp Huda en stund.

Och nu... e jag hemma.. tänkte att jag skulle försöka vara duktig och ge mig ut på en promenad lite senare och sen sätta mig ner och räkna lite fler tal...

Igår färgade jag om håret också, same old, same old färg och... jusste!! och så tog jag ut min hårfärlängning!! (i förrigår) ooooh håret känns så kort och TUNT och tråkigt... vill ha tillbaka det! =((((( Då kanske ni undrar vrf jag tog ut det men det var pga av håret växt och fästena kändes som om de satt i mitten på längden hahaha!

Funderar på att göra om det, men jag vet inte.. om man ska behöva hålla på med det varannan månad så blir det mkt tid och energi som ska gå åt. Och kanske pengar för den delen?? Funderar på att köpa några riktiga bra clips.. då kan man ju ändå ha långt hår, men inte behöva slita på sitt egna så mkt?? Vad tycker du?

Ska take a chill pill o relaxa nu!
Puss o kram
///Yasmin.

Kommentarer
Postat av: MosterMonster

Löshår kostar P&K

2011-03-11 @ 20:29:40
Postat av: Yasmin

Yes indeeeed!!! =)

2011-03-11 @ 22:40:49
Postat av: S

Haha Mie berättade om limklumparna i håret ;) P&K

2011-03-13 @ 07:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0