Ge mig en tidsmaskin!

Vad är det med tiden och att den går så snabbt?? Det är helt sjukt!!

I måndags hade jag mitt matteprov iaf... jag tror det gick helt OK... Ett G iaf.. asså det måste jag få annars så ere ngt seriöst fel med mitt hjärnkontor, med tanke på hur många timmar jag spenderat på matte! Hahahha. Sen var jag hemma resten av dagen för jag var så himla trött, jag vet att jag var hos sille också men jag kommer inte rikigt ihåg hur jag kom dit... eller var det i söndags hahaha jo både söndag o måndag tror jag. KOm hem sov.. sen var jag ute och promenera lite..........

I helgen som sagt så var det Le Mirage som gällde.. mkt varor som skall sorteras och få plats i butiken, har varit mkt att göra men roligt!! Idag åkte jag också sen sväng till affären, fortsatte där vi börjat... och sen när jag klättrade på hyllorna så var det en hylla som braka så jag for baklänges inte så skönt.. tänkte att jag skulle ägna mig åt ngt mindre farligt så jag tänkte limma på magneter... istället lyckas jag få superlim i munnen... nästan allt har gått bort, känner lite kvar på fram tänderna där nere hahahhahah!

Sen åkte jag hem, bytte om, och så var det dags för dansen! Var roligt idag! nu börjar det bli lite "dans" av det hela och inte bara en massa räknande och snubblande med fötterna hahahha!

Imorn ere skola och sen ska jag träffa en vän inne i stan...

puss och kram
///Yasmin

Kommentarer
Postat av: S

Hahahaha asså superlim i munnen, bara du Yammi bara du.. Luv.

2011-03-31 @ 06:53:58
Postat av: Yasmin

I know........... =/ hahaha

2011-03-31 @ 09:12:59
Postat av: Anonym

hehe

2011-03-31 @ 22:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0