Skrattattack!

Kaaan inte sluta garva... Sherin... så klockren:
Från shippes blogg:

"En sak kan jag ju berätta när jag sitter här nere i hotell lobbyn & surfar omringad av indier.
Jag & Mie gick i Thais version av spökhuset (Yammi vågade inte, ingen kommentar.. Fast pappas kommentar va: Äh låt henne va, hon kommer inte sova på månader om hon går in där. Hahaha). Anyway, så vi går omkring där i mörkret & blir skrämda av spöken, Mie mejar in mig i väggarna när hon kutar omkring gapande för full hals men d e lugnt. Sen nästla vi oss in i en grupp typ koreaner el nåt för att inte va helt utelämnade åt oss själva så då va d inte spec läskigt längre (Mie gastar & kutar dock fortf). Sen hör jag nå ljud bakom mig från en motor lixom, men jag lunkar på i tron att d bara e inspelade ljudeffekter. Efter nån minut me ljudet ringande i öronen känner jag however bensinlukt så jag vänder mig om bara för att se en galen thailändare precis bakom mig med en motorsåg igång i högsta hugg.. En motorsåg! Då kuta jag med.. ifrån Mie.. Lesson learned: Mig kan man alltid lita på in time of need haha.

HAHAHAHA asså bara du som kan missa ngt så uppenbart.... loooool

Kan ju oxå påpeka att innan man gick in så fanns d en skylt där d stod att man inte får ha med kamera & sånt där allmänt ni vet. Men sen står d: Striking the staff is prohibited according to Thai laws.. hahaha hur många smällar tror ni dom hade fått innan man lade till den delen? ;)"

Det där med att jag inte följde med er in lämnar jag utan kommentarer.. ehumm...

Kommentarer
Postat av: S

Hahaha men helt ärligt, hur ofta förväntar man sig att nån ska springa omkring med en riktig motorsåg.. And yea, let's not even talk about u ;P Lööv!

2011-01-22 @ 13:28:50
Postat av: Yasmin

Loooooooooool

2011-01-22 @ 13:35:20
Postat av: Lena

Funderar på om det var med sågeffekt alltså det är ju livsfarligt om nån skulle springa in i den menar jag av rädsla för något annat

2011-01-23 @ 12:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0