Pattaya

Nu har vi kommit till Pattaya, eller vi kom faktiskt för 2 dagar sen. Vi är inne på vår tredje dag.
Hotellet som vi bor på är super, och vi är jättenöjda! =)

Eftersom vi kom mitt på dagen första dagen och pappa blivit sjuk så gjorde vi oss bekväma i lokaltrakten och utforskade lite här. Pappa sov.

Igår så stack vi till stranden och spenderade dagen där sen när vi kom tillbaka till hotellet så tränade jag i en halvtimme (cykel) och det var inte roligt, fanns ingen fläkt elr ngt och sen på kvällen gick vi ut. Jag, Shippe och resmie gick på ansiktsbehandling också för 90 kr, inte helt fel! Haha.. Pappa blev lite bättre.

Och nu idag har vi precis ätit frukost och tänkte att vi skulle testa en dag vid polen,  men den är redan full tyvärr... men jag tror det fanns nån plats kvar så vi får se hur det blir.. Men min balkong har sol hela tiden och jag tänkte att man kan sitta där, men det blir faktiskt varmt som satan så jag vet inte, man får väl springa in till duschen om man behöver svalka sig elr ngt?? Haha...

Hotel Facilities at Miracle Suite, Pattaya

Lobbyn

Hotel Room at Miracle Suite, Pattaya

Rummet

Aja det var väl allt för nu..
Peace!
///Yasmin


Kommentarer
Postat av: Lena

wow nice hotel i would change that for where i am now..lmao why do i type in english?

Skont att pappa mar battre och att ni har det bra..shoppade lite saphora idag vad kan det vara manne..hihi ha det gott love you miss you kisses and hugs

2011-01-05 @ 19:20:32
Postat av: MosterMonster

Vilket fint hotel, jag vill ochså. Kramizar

2011-01-06 @ 00:11:56
Postat av: Yasmin

L: Hahah vi har faktiskt kommit till ett superhotell =) Me like. Ooooh Sephora ME LIKE TOOO hihihihi love



MM: hihihih kraaaaaam <3

2011-01-06 @ 06:04:25
Postat av: sille

Äh erkänn bara att ni bor i någon hydda under ett stort träd...

2011-01-06 @ 23:25:30
Postat av: Sille

Hallå! Det där är faktiskt insider information! Vad jag säger till dig och vad jag skriver på bloggen är två helt skilda saker!!! Du har skämmt ut mig nu!

2011-01-07 @ 05:20:15
Postat av: sille

HAHAHAHAHAHA

2011-01-08 @ 15:07:18
Postat av: Lena

Hydda med toahål i marken var det säkert ja :-p sånna har vi ju sett förut

2011-01-12 @ 07:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0