Ok. Snö bort tack

Var på min andra lektion igår "Organisation och ledarksap" ska nog bli en rolig kurs. Har samma lärare som jag hade i FE A+B så det är också ett plus. Dock så gick bara efter en timme lektionen började, dels för att jag var så sjuuuukt tröttt.... och jag skulle ju iväg och handla lite mat och så och ville inte komma hem klockan hundra liksom.

Strax efter klockan tre dök silvija upp och vi lagade mat och kollade sen på film. Fast jag vet inte hur mkt vi såg av filmen för jag ansträngde mig för allt jag var värd att inte somna, och silvija sa jag kommer somna, jag kommer somna, nej nu blundar jag. Haha. Men sen vid halv sju kom Huda hit och då blev det lite liv i stugan iaf. Hahaha.

Vi babbalade och även där blev det en uppdatering från Budskaps front, drack kaffe och åt tårta. Mums. tåååRRta tuuuurrta!! tuuRRtaa!! (u get it? haha)

Strax efter elva var jag ensam och kunde ingen annat än att dyka ned i sängen, herregud vad trött jag ääär!! Tror inte riktigt jag återhämtat mig från hemresan, inte för att det var skärskilt anträngade på ngt sätt, men omställningen är ju inte riktigt som den ska vara heller. Sen har jag blivit förkyld och täppt i näsan. Och slemmar. Exakt så som det ska vara!!

Har försökt med matten nu på morgonen.. ja.. vet inte riktigt vad jag ska säga. Det är riktigt svårt. OCH DET ÄR FORTFRANDE SAKER FRÅN B KURSEN!!! Hur ska jag ens klara mig när vi kommer till helt nya moment??! =((
Men jag försöker tänka att så kände jag ju i början på B kursen också?? Men det som är dåligt är att vi har inte fått ngn genomgång?? Hur ska jag kunna klara trettio sidor utan att ha fått redovisat för mig hur jag ska klara uppgifterna?? Så jag sitter på internet och youtube och letar matteklipp där dem förklarar. Har hittat lite vettigt iaf.. men men

aja.. ska gå ner och försöka igen nu.
See ya!
///Yasmin                              



When I stand before God at the end of my life, I would hope that I would not have a single bit of talent left, and could say, "I used everything you gave me."


Kommentarer
Postat av: S

Tuurrta, tuurrrta, bitches! Haha.

Ps. jag har oxå vart supertrött & sjuk(are) sen jag kom hem.

2011-01-22 @ 13:31:27
Postat av: Yasmin

weeei jag e inne på bloggen nu.. borde finnas chatt .. haha kanske du e på fb... koanske?? Aaa jag vet det suger!! ska gå till vcentralen.. inte för att d kommer göra ngn skillnad men måste utnyttja nu när jag har fri kort hahahaha

2011-01-22 @ 13:34:13
Postat av: Lena

Läraren måste ju förklara om du inte förstår eller??

Måste säga att denna gång tog det mig över en vecka att komma tillbaks efter resan..kanske för att jag var sjuk och fortfarande är men vette tusan..

2011-01-23 @ 12:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0