Mysiga Hemma

Igår var jag ju alltså på min första matteC lektion. Kan ju säga att jag skrattade en del... Repetion fårn bkursen men en viss utveckling på några moment... och jag ställer mig fråga; kanske jag kommit fel? Detta måste nog vara matteÖ??? Hahaha shit kände mig som ett levande frågetecken och det härliga är att jag har cirka 30 sidor matte att göra tills på måndag!!!?!?!?

Efter det iaf så åkte jag in till stan. Hälsade på ammo Case i hans butik och sen gick jag vidare upp till ammo Tony. Fick reda på att Susanne var inne i stan så ringde henne och mötte upp henne. Jag tror vi fastnade i en affär.. ja.. ca 1½ timme kanske och sen var jag tvunge och åka tillbaka till gamla stan för att hämta min väska som jag lämnat där och blev borta cirka en timme.... och susane var fortfarande kvar i affären under den tiden!! Hahahahha..... men det fanns såååå många klänningar, och verkligen inte vilka klänningar som helst. Dom alla var skiiiiiiit finaaa!! =D Så det slutade med att susane köpte två klänningar och jag en!! =)

Efter det gick vi och käkade och "uppdaterade det senaste" som det så fint heter hohooh....
Kändes jätteroligt och träffa några från släkten och jag hoppas jag får träffa dom snart igen!

Vid åttatiden bar det hem, hade varit igång hela dagen och jag var riiktigt trött!! (cirka två på natten för mig! haha) och jag promenerade från segeltorp, ringde Sille och hon åkte förbi mig med bussen haha, så hon gick av i Segeltorp och svängde förbi mig i ngn timme. Efter det.. ja.. då hade jag bara ett alternativ kvar och det var sängen!! Haha

Precis när jag lagt mig fick jag ett samtal.. så det blev ca en timmes snack i tel, efter av vi la på var klockan 23.15 och jag kände mig som jag bestigit Mount everest haha och somna på en gång!!
ZzzZZZZzzzzZZZZzzzZZzZZzzzzz

Men nu är det en ny dag och jag har varit vaken sen sju, ska åka till skolan och sen ska ev Sille och Huda komma hit på en liten matbit!


                             


Kommentarer
Postat av: S

Matte Ö låter toppen d =) Ps. Du kan sluta skryta om alla kompisar från förr som du hänger me hela tiden, d e 30 grader här (haha koppla ihop bra va). Puss

2011-01-20 @ 13:23:34
Postat av: Lena

Matte Ö måste vara överkurs eller hur..men det var ju det jag läste i skolan..hahaha

Här är oxå 30 grader såklart det är det alltid i slutet på januari Bibbe :-p

2011-01-21 @ 07:43:29
Postat av: Yasmin

S: Hahahahaha

L: NJaee. asså matte ö är ju egentligen ingen match för mig, fritidsnöje så att säga hahaha

2011-01-21 @ 10:39:53
Postat av: Filmster

Hej, du har väl inte missat Filmster.se? En helt ny filmblogg med massor av härliga filmtips! Är det något du saknar får du mer än gärna skriva en kommentar!



Gillar du Filmster.se kan det vara bra att veta att det går finfint att följa bloggen antingen via Facebook eller Bloglovin'! :)



Ha en riktigt bra fredag!

2011-01-21 @ 11:05:56
URL: http://www.filmster.se
Postat av: lovisa

OH ja minns det där med! hade mvg i både matte a och b, sen entrade jag matte c. det är så sinnessjukt mkt svårare än b! omöjligt :D

2011-01-21 @ 11:23:20
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0