Hem Ljuva hem!

Hej alla!!
Nu är jag tillbaka i Sverige. Måste säga att jag kände de sista dagarna i Thai att jag inte ville hem och var väldigt nära på att förlänga biljetten med pappa, men sen så tänkte jag på att jag har lite matte att ta itu med här hemma så plikterna får gå ju före nöjen så att säga!

Men väl här hemma så känns det underbart! =D Saknat min säng.
Kom hem i måndags och tog itu med tvätt och allt sånt skitgöra som har med att man kommit från en resa, senare på em kom silvija över och jag var jättetrött redan vid 6 på em och ville sova, och vid nio ville jag typ dö. Men nej! Det slutade med att jag och silvija babblade till klockan 4 på morgonen, och då hade jag varit uppe i ca 23 timmar och 40 minuter hahahaha...

Igår var en bra dag.. var hemma för jag var så sjukt trött. Vet inte vad jag gjorde egentligen. Kommer bara ihåg att jag duschat och gått till pizzerian, har reflekterar över år 2010 och satt upp mål för 2011.. Har tagit itu med vissa skelett i garderoben men än har jag något kvar som sitter som en nagel i ögat.

Sen verkar tiden ha flygit alldeles för nu sitter jag här onsdag "morgon" har sminkat mig, bloggar och ska åka iväg till min första "Matte C" lektion. Haha herregud.. av alla ämnen??! Måste verkligen slagit huvudet någonstans på vägen. Men men man kan inte säga att man nte kan förns man försökt!

Efter skolan blir det en sväng in till stan till farbror, ska hämta lite räkningar och affärgrejer.

Välkommen hem till verkligenheten Yasmin!



Jag hoppas verkligen jag ska ha styrkan för att kunna genomföra det jag vill, ha modet att våga förändras och gå nya vägar,  förmågan att ge kärlek till min familj, vänner och omgivning.




                               


                                  Dimman från mina ögon har lättats en aning, jag anar solstrålar på andra sidan.


Kommentarer
Postat av: MosterMonster

Välkommen hem, ses snart Kram

2011-01-19 @ 17:54:22
Postat av: Yasmin

Taaack! =)

Ja, det gör vi. Krrramisar

2011-01-20 @ 07:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0