Gott nytt år och god fortsättning! =)

Ja, som sagt så åkte vi ju tillbaka till Bangkok den 31/12
Jag var väldigt trött på dagen då jag inte kunnat somna om från klockan fem på morgonen och sedan sitta i en bil 5-6 timmar. Vi kom fram till Bangkok runt 17-18 på em.

Vi käka och sen gick jag och platta håret på salong. Fan vad skönt när ngn annan gör det + att det blir en liten liten aning rakare än när jag gör det själv haha!

Sen var jag så himla trött på kvällen och däcka vid... 21.30 typ.. mie väckte mig 22.30...
Vi stack väl ut strax efter elva för att sticka till... ja vad det nu heter, men ngn känd gata haha, där vi kollade på fyverkerier och höll på att klämmas tills döds.. iaf jag och mie haha. Väl i säkerhet så bestämde vi oss för att äte på donken.... Sen stack vi hem och jag däcka. Klockan var då ca halv två hihi..

Igår så softa vi, var ute på sunday market och shoppade... och var lite här och där.
Samma sak idag.. Vi har också varit på MBK där jag, mie och pappa hämtat våra nya glasögon yeeeey!!
Och ikväll ska vi åka til flygplatsen för att hämta upp shippe.. wohoo!








Okej det får vara allt för nu, för det är Harry Potter maraton på Tv och filmen har börjat!

Peace!!
///Yasmin

Kommentarer
Postat av: Lena

Bra att ni overlevde nyarsfirandet..haha

nya glasogon ar aldrig fel hoppas de vart bra..puss o kram ses pa stan

2011-01-02 @ 17:38:03
Postat av: Yasmin

Hahah aaa verkligen...

jaaaa bilder på de nya glasögonen får komma upp snarast!

2011-01-06 @ 06:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0