Work ur magic

Jag har blivit helt besatt av 50/60tals smink (tror jag att de e iaf) haha och jag säger bara att utube e farligt! Haha man tittar på ngt klipp och så vidare och vidare, och vips så har man kollat på makeup videos i tre timmar!

Det enda sminket jag använder nu är;

1. Concealer
2. Foundation
3. Ögonbrynsskugga
4. Svart kajal
5. Beige kajal

Och med det mina vänner kan man hitta på mkt med!! Svart och vitt är the thing för mig nu!!! love love love it.

En annan besatthet som Mie smittat mig med är naglar! Shibbe och Mie i feel ur obession! hahahaha tror jag har förlorat mer hjärnceller än vanligt pga all aceton!! Det är typ en dimma i köket mwoaha!

Igår var jag i skolan, och sen inne i stan en snabbis. Idag var jag ledig men åkte in till naprapaten.. very good! det behövdes också kan jag säga! Inte lika farligt som det var förra året men kunde ha blivit om jag inte kommit i tid. Sen åkte jag hem med pappa, lämnat jackan på kemtvätten, och på kvällen åkte vi hem till jiddo. Kom hem för en stund sen.
Kollade även på Twilight idag, och Mie var förbi här en snabbis... aaaaa edward (så som jag säger aaah cocooo)

Såhär har jag målat naglarna senast.. nu var det för några dagar sen så dom e ju inte top notch but still... lite bilder måste jag ju lägga upp!! Hihii


 


Väldigt basic och inget avancerat med tycker att blomman piffar upp d lite.. funderar på att köra lite glittriga tippar på det bara för att "förnya" looken lite.

Ska försöka ta några makeup bilder också med problemet är att jag alltid lyckas se ut som en knarkare eller mördare på fotona jag tar?!!??? hahhahahah





Har lagt svart kajal på nedre fransraden, och beige inne, svart kajal på ögonlocken och concealern ovanför med en smal pensel, det blir inte kladdigt då och den vita färgen bli skarp! Har "dragit" ut fransarna vid sidan med mascara borsten för att få till en liten "flärp" så slipper man måla en vinge med kajalen, om man ska försöka vara så basic som möjligt. Lite läppglans och väldigt lite rouge, använde bara det som fanns på borsten.

OK!
Puss och kram, ses på stan.
Love
///Yasmin


Kommentarer
Postat av: Lena

smink och nagelskola jahopp har ju sett nagel lådan ja så vi vet ju inte vart detta slutar..hahaha

Love you <3

2011-02-23 @ 07:01:34
Postat av: MosterMonster

Nagellådan är bäst PoK ses på stan

2011-02-23 @ 09:06:50
Postat av: Yasmin

L: Hahaha aaa exakt... skyll på din yngsta dotter, hon som har smittat mig hihihi men kul är det!!! ;) Looove <3



MM: Hahaha aaa elr hur, hur har det gått med dina naglar som mie målade?? PoK!!!!

2011-02-23 @ 13:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0