Vilken vändning!

Igår var jag hemma och räkna matte... 70 tal gjorde jag!! Yeeeeyyyyy. Sen städade jag och senare på em åkte jag, mie och pappa till mies skola på föräldrarmöte.. Sen var jag hemma, softa och tog det lugnt.

Idag skulle jag ha jobbat i affären.. öppnat och stängt själv!! Kändes lite nervöst men pga av snökaoset och attt inga bussar går så sa pappa att vi inte ska öppna idag!! (yay för mig erhm) hahahaha

Jag är så sjukt trött, lägger mig sent om kvällarna men vägrar att vända på dygnet så jag går ändå upp vid åtta. Som igåt tex då var jag assssstrött vid elva, tänkte lägga mig, studen passera, blev inte förns vid två ändå. ack ack!

Vid 18 blir det matte!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0