Sweeeet

Idag vaknade jag 11.15 inte direkt enligt planerna men skönt var det iaf.
Mie, Elin och Valeria klampade in strax efter att jag vaknat, de var här en stund sen drog de igen.

Jag passade på att städa och att göra lite sallad, för att nu är nämligen Britt här. På dagens schema stod det pedikyr och bakad potatis yeeeey (tänkte på mig hela tiden shippe, promise)

Sen käkade vi, jag , Britt, Mie och Elin och efter det gjorde jag alltså pedikyr på britt. Nu har jag målat naglarna och de andra sitter i köket och målar deras naglar. Mie målar Britts. Imorn åker Britt till Australien för att åka till Shippe yyyyyeeeeyyy!!!

Nu ska jag räkna lite matte sen ska jag faktiskt åka iväg och plugga matte!! haha klockan 20. ska vi träffas  och jag har uppgifter som måste räknas!! (han är mer seriös än vad jag är lol)

ok.. det får nog vara det






And of course!!!! The Magic Nail Box..... Our life.....! haha









puss och kram!!
///Yasmin

Kommentarer
Postat av: Lena

wow vilken nailbox..hörde när ni räknade att det var typ 60 nagellack..haha

Puss o kram ses på stan :-p

2011-02-04 @ 08:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0