Söndag

OOoooh dear God!! What a week....
Asså jag har gjort så jäkla mkt att det skulle bli en roman om jag berättade allt...

Men jag kan ju säga att det har varit bio, massa med fika med olika roliga människor, vart ute och käkat, pluggat matte, varit hemma hos kompisar, skolan, jobb, kompisar har varit hemma hos mig, några av släkten har varit här, det har varit utgång fredag + lördag, lite shopping, spa kväll hahaha!! Sovit hos mamma i helgen, storsrädat våningen, tvättat kläder, shippe har ringt från Autralia... u name!!

Hahaha hoppas att nästa vecka fortsätter att vara lika rolig! Ser så ut nu iaf! =D

Funderar på att börja träna, köpa kort alltså men har inte riktigt bestämt vart ngnstans.. sen så har jag ett annat mission som jag måste ta hand om men det är fortfarande hemligtstämplad info :P

Nu ska jag verkligen bara sitta hemma och ta det  lugnt... tyvärr så har min axel/rygg börja att knasa igen =((((( så det är bara till att ringa naprapaten imorgon och försöka få en tid så snabbt som möjligt.

Har skola denna vecka (wow två dagar) haha sen kmr vi har vara lediga vi tre tillfällen så det blir 2 veckors lov efter det yipiiiee!!

Jag hoppas ni har haft det lika roligt/bra som jag har, för varenda ögonblick är värt att ta vara på!
okej ha det bra maights!!!! Ska upp o se vad pappa gör för mat! =))) love ///Yasmin



Enjoy Life


Kommentarer
Postat av: Lena

Var det salsan måntro som fick kroppen att lacka ur?

puss puss

2011-02-23 @ 06:59:04
Postat av: Yasmin

Hahahah aaa jag tror fan det, är så jävla seg denna vecka, får inte tappa farten nu!!! <3

2011-02-23 @ 13:39:42
Postat av: lovisa

hej allt bra?:)



Just nu har jag en till tävling på bloggen där du kan vinna en snygg ring från parlteamet.se!

allt som behövs är en kommentar, kika bloggen om du är intresserad:)

2011-02-23 @ 14:14:38
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: AsIThink

Läs bloggen där allt du behöver är en egen åsikt! Det låter väll enkelt?

2011-02-23 @ 14:17:42
URL: http://asithink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0