Se det för vad det är

Shit pommes vad seeeg jag är! Trots att jag bara varit hemma idag. Träffade Sille en snabbis och promenerade en stund efter det.. och det var vid åtta nio tiden!

Annars vet jag inte riktigt vart den här dagen tagit vägen??
Hade lektion idag men gick inte då jag var så himla trött som sagt men pluggat matte har jag gjort i vilken fall som helst! :P

Jag tror matten kommer att få samma funktion som mat och sömn har nu tiden framöver hahaha... så egentligen behöver jag inte säga det ngt mer, ni ska bara veta det! :P

Vad mer mer, jag började följa serien legend of the seeker men nu lyckas jag alltid missa den haha, den e faktiskt bra! Kom och tänka på modern family nu hahahah måste se om det finns program jag ej sett!

Sen gick jag igenom mina cd skivor, haha tänk att jag har kvar bland mina första brända cd skivor..... hade några med datumet 2002 på. Var så himla roligt och gå igenom skivorna.. massa minnen!! " Det vaar såååååå gymnasium!! Hahahah

Sen har vi typ TVÅ jävla blomflugor i detta hus som har terroriserat mig och mie i hundra år. Jag fattar inte, så jävla mkt utrymme som det finns i det här huset och de måste flyga runt mina näsborrar???!?! wtf!! eller runt mina händer när jag spelar spel på mobilen. Jag förlorar fokus. Men idag fick jag dom jävlarna!! Eller nästan iaf... den ena kom undan med nöd och käppe, tror den e handikappad nu, den flyger konstigt iaf....... och den andra - jag hade inget val, dog när jag slog mig själv på kinden.. jag  hade en mosad fluga på min kind.. inte så trevligt. Har säkert fått hepatit nu.

Nu sitter jag och kollar på indiska videos.... suck saif ali khan... can´t u be mine???

Är hungrig, gotta go....





///Yasmin.


Kommentarer
Postat av: MosterMonster

hello jag har legend of the seeker säsong 1 hemma i tullinge. vi har det bra.p&k

2011-02-08 @ 12:26:23
Postat av: Yasmin

Olala! Perfekt juh! Vill se den från början.. hmmm då kanske jag inte ska kolla på den på tv... hmm hmm.. hahah hur har du det? är det bra?? vad har ni gjort? puss och kram <3

2011-02-08 @ 14:17:11
Postat av: Lena

Ni vet väl att de bara gjorde 2 säsonger???!!!

Hahaha skrattar fortfarande åt mosad fluga på yammis kind :-p

2011-02-08 @ 20:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0