Ohh yeah!

Igår efter bloggskrivandet stack jag ut till bussen och mötte upp Sille där, vi babblade tills nästa buss skulle komma och sen gick jag hem igen och satt och surfa som var väldigt underhållande igår faktiskt!

Min dag började med att jag för en gångs skull sa till mig själv att det är okej att bara ta det lungt innan man hunnit vakna. Städ, plugg och stress kan vänta lite haha! Så jag gjorde frukost och satt mig i vardagsrummet med en rätts så intressant tidning (en av DNtidningarna jag förbannade igår haha)
Babbla med shippe på fb och Sille på tlfn.

Började med matten och insåg att nej jag kommer faktiskt ingen vart. Har rätt på ungjefär vart femte tal. Detta måste lösas! Börja leta på internet om det fanns ngt mer än mattecentrum som man få hjälp utav. Hittade några företag som erbjuder mattehjälp, medelpriset låg på ca 400kr timme. Shit tänkte jag.. detta kommer att bli dyrt för tröga Yasmin. Men jag fortsatte att leta!
Hittade en annons från en privat person, från sthlm, tog nummret och smsa iväg att tja jag behöver hjälp med matte! Fick svar och efter en liten stund blev bestämt att vi skulle ses 16.00 samma dag! PERFEKT.

Innan det så skulle jag åka till Rådhuset för att fixa lite med papper och sånt för affären.
Jag tog en tablett innan jag gick ut från huset och när jag kom fram till Fruängen så blev jag så jäkla trött... jag kunde knappt hålla ögonen öppna och jag tänkte, jag bryr mig inte jag tänker sova på tuben asså. Bara att öppna ögonen var en kraftansträngning. Gick av i rådhuset och tänkte att det här är sjukt, jag vill bara ha en säng vad är det som har hänt med mig??? Då slog det mig!!!!! :Jag har tagit Sömntablett och inte det jag trodde. OMG jag fick panik hahahahha rigde vårdguiden och fråga om det typ är farligt att jag vandra omkring i stan när jag tagit de men sjuksköterskan sa bara att; nej men det är inte farligt. Du kanske kommer känna dig lite seg, uppleva overklighetskänsla (Jotack!) och sådär men det är absolut inget att oroa sig för. OK bra tänkte jag! Men hade man lagt till fnitter så hade ju effekten varit fulländad. Hahahahah men men man kan inte få allt! ;)

Sen åkte jag och träffade den här killen som ska hjälpa mig med matte. Det gick jättebra förutom det att jag inte kunde hålla ögonen uppe så om han har stämplat mig för en junkie - I do not blame him haha!
Han verkar jätteduktig och är bra på att förklara. Vi ska träffas imorgon igen. Tror det här kommer att bli asbra!!! Inshallah!!! MatteCP here I freakin come!!!!

Min kära tablett verkar fortfarande så jag känner mig nöjd med tillvaron lol, ska kanske ge mig in på langning, tror det kan bli bra buissness! :P

Nu ska jag och Mie kolla på film så, peace out!

PS ere tråkigt att jag inte har bilder?? vet inte vad jag ska lägga in??? DS
///Yasmin

Kommentarer
Postat av: silvi(j)a

Jag tycker att du ska lägga in en fin bild på kungafamiljen som avslut.

2011-02-02 @ 00:37:20
Postat av: Lena

Hade ju vart kul med en bild från flummiga yasmin på stan som försöker lära sig matte..hahaha

tur dock att killen inte vart avskräckt utan vill träffas och hjälpa dig igen :-p

Puss o kram love you



Pssst Silvija kungafamiljen??? Ds

2011-02-02 @ 07:17:12
Postat av: Yasmin

S: Bra tips, prins piilip kanske?? Haha



L: Hahahahahahaha aaaa faktiskt, det hade varit ngt!! Tänkte inte på det, vara nära att sumpa min chans till mattehjälp! hahahaha ;) love <3

2011-02-02 @ 10:19:17
Postat av: S

Hahaha junkiiiieee (arabisk böjning). Vill se bilder på vad som helst, segeltorp uppskattas! & kungafamiljen såklart. Puss

2011-02-03 @ 00:26:10
Postat av: Yassmin

Haha ok ill keep that in mind, speciellt med the royal family ;)

2011-02-03 @ 13:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0