O-M-G...

...säger jag bara!! Har haft så sjukt roligt igååårrr haha skrattar bara jag tänker på det!

Asså Silvija wow säger jag bara till dig hhaaha!! Vi var som sagt ute igår, vi provade på ett salsa ställe... aja där kommer vi.. står.. och glor på människor. Silvija sa till mig innan vi gick till stället, bara så du vet jag tänker inte dansa! och jag ba, nej inte jag heller, aldrig!

Kvällen slutar med att vi står på dansgolvet och.. ja... dansar salsa!! Hahaha från ingenstans ser jag silvija typ i mitten på dansgolvet och gör en massa snurrar och steg och jag vet inte vad!! Var länge sen jag skratta så mkt som jag gjorde igår!! Folk bjöd upp sille, en efter en...
ay ay ay det var en busy night!!

Skulle lätt ha tillbaka gårdagen igen! =))))

Men nu är det dags för nya äventyr, snart ska jag träffa mamma och CO, vi ska på restaurang och fira Eero som fyller år!! Ska bli roligt och se "lilla släkten" som jag kallar det för haha och äta god maaat. Kan ju verkligen säga att igår brändes det kalorier på hög nivå!!



Hej så länge!
///Yasmin


Kommentarer
Postat av: Lena

Yay! vad kul att ni hade kulans :-) Välkommen tillbaks till livet gumman :-p

Middag ja och ikväll får jag äta kött om jag vill bara så ni vet..moahaha

2011-02-26 @ 15:26:17
Postat av: Yasmin

Hahaha aaa de får du men så blev det ju ändå inte! ;)

2011-02-26 @ 20:58:16
Postat av: Lena

Nepp men jag kunde ha gjort det hehe

2011-02-27 @ 09:05:31
Postat av: sille

hahahahaha, our talk was cheap den kvällen ! Vi skulle ba stå o titta på NJANJAAAAAAAAA... Du var juh igång hela kvällen du med ;)

2011-02-28 @ 00:45:02
Postat av: Yasmin

loooooooool aaa d e d men man tonar ner det lite här på bloggen ijanniiii hahahahahaha "coloooooobiaaaa"

2011-02-28 @ 00:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0