Ay Ay Ay!!

Idag var jag i skolan, var helt okej. Kom hem, städa lite och softa fram till cirka 18.00

Sen var det dags för salsa!! Jag och huda gick på en drop in salsa kurs! Haha skit roligt var det iaf, och vi funderar grovt på att börja nästa salsa kurs som börjar om 3 veckor tror jag att det är!!! =D Vi får se, vi får se..

Kanske det blir ett till försök på salsa klubb i helgen nu när man lärt sig lite grundsteg?? Hahahahahha

Imorn är det matteplugg hela dagen.






Okej.. Buenos noches!! (om det var så man sa godnatt, dont really remember!)
Adiooooossss!

///Yasmin


Kommentarer
Postat av: S

Weei, Shibbe was here.. Ps. Ja börja kursen vet jag (sagt som Mie haha)

2011-02-24 @ 08:26:01
Postat av: sille

Holaaaaa



Adioos



TOOOOOOOOOOOLE

2011-02-24 @ 13:35:46
Postat av: Yasmin

Sille: Hooolaaaa chiiica!! hahaha



S: waz ap??

2011-02-24 @ 20:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0