LoNg TiMe No SeE

Jag har faktiskt kollat in bloggen flera gånger och tänkt att jag ska skriva but then again, to whom? Nu när syrran kommit hem från Auuuscchhtralia! ;) Bloggen påminner mig om sommaren och diffusa minnen från en bortglömd era.. Tiden går så snabbt så ibland vet jag inte om det är dröm eller verklighet... Men dagens verklighet är iaf att jag, Shippe och Mie har kommit tillbaka från E-tuna nu, rätts så skönt faktiskt, men vi ska tillbaka på måndag.
Jag ska hoppa in i duschen alldeles strax och ska försöka lägga mig tidigt ikväll vilket jag inte för en sekund tror på att jag kommer göra! haha.

Imorgon har jag diverse ting att ta hand om och på lördag är det nyårsafton!! Lord! Redan??
Eftersom mitt skrivande inte först och främst kommer att rikta sig mot shimbabwe längre så måste jag kanske skriva lite annorlunda än tidigare.. jag vet inte.
 


                           


                                      En vemodig känsla, men lyckan inombords segrar,
                                      en nyupptäckt väg som kan leda vart som helst.
                                      Nyfikenheten överöstar bullret från det inre.
                                      Jag har ro i mitt sinne.


Kommentarer
Postat av: Shippe

Eeh, 'tidigt' har passerat för länge sen säger gamla Agda här.. O du kan fortf skriva till shimbabwe tycker jag, hon e den enda som betyder nåt anyway ;) (och hon har ju dessutom typ noll koll på vad du har för dig nuförtiden även om hon bor alldeles ovanför ditt huvud) <3

2011-12-29 @ 23:28:59
Postat av: mie mie

asssåååå... shippe, va tyst okej, vi alla vet att det är jag som betyder mest. WEEEEI^^



right master?! RIGHT?!?!



2011-12-29 @ 23:43:37
Postat av: Yasmin

S: Haha word sistah, men helt ärligt... ändring på det, en date night nästa vecka i E-tuna?? ;)



M: weeiii,,, yes master... yes.. now quiet!



<333333

2011-12-30 @ 00:05:42
Postat av: Lena

E-tuna rövade bort mina barn..hmm ehh barn?? De är alla vuxna numera och ja ni har ju alla fel det var jag som var den viktiga personen i era liv många år det var jag som med tålamod lärde er allt ni kan..(nåja det gick väl ganska fort säger Bagheera) så ja synd att säga med jag är viktigast för utan mig vad hade ni vart då??? :-p

<3<3<3

2011-12-30 @ 06:56:19
Postat av: Yasmin

BAAAM!

Mamma knäckte oss alla där faktiskt.

Inget svar att komma med.

You win ;)



<3<3<3<3<3

2011-12-30 @ 12:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0