Bubble

Vaknade senare idag än jag hade tänkte mig, what a surprise?! Haha men denna gång var det inte mitt fel, utan jag glömde ställa klockan haha! Jag gick ut och körde lite här på gården eller gård vet jag inte riktigt om det är men det får stå, tränade på den j*vla backningen haha.

Nu måste jag plugga teori och sen blir det av till SKHLM centrum där smågrejjs måste inköpas for tonight. Som vanligt så har jag tur med kläder, ingen panik där inte, kom på att jag har en klänning som icke är använd och passar bra till en nyårsafton =) Fick samtal tjugo i sex imorse och nu är de tre musketörerna på plats i Lima =)Karro ligger fortfarande och sover, tänkte att hon får sova på så kan jag plugga utan stress mwoahaha.





Påminner mig lite om mig själv?! Haha



Puss!

Kommentarer
Postat av: Lena

Tänkte körläraren kanske skulle slita av sitt hår oxå vore lite kul :-p

2011-12-31 @ 12:45:58
Postat av: Yasmin

Hahaha aaa eller ännu närmre verkligheten tom! ;)

2011-12-31 @ 13:47:14
Postat av: Mostermonster

good luck!!!!!!!!!!!!

2011-12-31 @ 14:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0