Onsdag

Är hemma nu iaf.. har varit en sväng i  SKHLM centrum och köpt ballerina skor... Eftersom mina fötter typ har växt(!!) på bredden dessutom hahahah! Så jag tror det är dags för mig att inse att det är adios med alla mina skor nästan.. kommer ta mig en evgihet att samla upp min skoarme igen haha! =(

Nu ska jag bara ta det lugnt.. vara hemma och fixa och trixa här.. mina naglar gör mig galen.. måste måla om dom varje dag för naglarna skivar sig och färgar lossnar URK!!! =/

Har handlat mat idag igen hoho.. Mie är på väg hem nu så ska väl börja med att sätta igång med maten också. Det har blivit på tok för mkt ute mat på sista tiden, äter ute varje dag och pengarna blir bortspolade i toaletten.... boktavligt talat lol! ;P

///Yasmin




It´s all about the bling!


Kommentarer
Postat av: Lena

hahaha ska man se ut sådär nu :-p

2011-04-20 @ 19:01:36
Postat av: Yasmin

hahah aaa

2011-04-21 @ 08:27:34
Postat av: mostermonster

Måste man ha mat, mycket mat är det. Nice googles, de ska du ha på dig jämt P&K PS tiita även på de andra kommentarerna, man har ju haft påsklov

2011-04-25 @ 09:49:10
Postat av: Lena

jaha nu är pausen SLUT!

2011-05-07 @ 14:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0