Oh dear looord!

Hahha guuud vad trött jag är!! Min nya filosofi är att försöka gå upp så tidigt som möjligt, utnyttja hela dagen och soltimmarna och lägga sig tidigt.. det går sådär. Idag var jag inte uppe förns tio men var väääldigt trött från igår då jag hade en SUPER DAG =D

Men jag har iaf hunnit med att umgås med Sille, eftersom hon sov över juh hihi, jag har pluggat matte, städat lite, ringt skatteverket och sen beställt nya linser. Jag har räknat kassorna, Nu har jag precis klivit ur duschen och ska fixa mig. Men först måla naglarna! =) Ska möta upp E en snabbis innan salsa kursen.

Sen messade Angelika mig (Johanna och Angelika är två tjejer som jag träffat genom salsan och vi går ut och dansar mkt, dålig uppdatering i know!!) och dom ska jag också träffa en snabbis efter salsan.. för min kurs slutar 19 och deras börjar 20.

Klockan är tre och det känns som att mkt har gjorts och att mkt kommer att göras!

Puss och kram!
///Yasmin





Bjussar på en "gammal" bild från i vintras =)


Kommentarer
Postat av: Lena

Ont i fötterna idag kanske?haha

2011-04-20 @ 07:06:32
Postat av: Anonym

Ont i fötterna? Ont i vaderna!!!!! Herregud hahaha känns som stenklumpar måste verkligen komma ihåg att stretcha! hahahaah <3

2011-04-20 @ 14:26:24
Postat av: mostermonster

Vadååå ont i fötterna,hela kroppen gör ont P&K

2011-04-25 @ 09:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0