Baby lets go!

Är inte min tid när det gäller matten asså. Har verkligen gått PISS PISSS PISS den senaste månaden. Har inte haft ngn ork och ingen motivation what so ever. Får verkligen se hur det har gått på provet som jag gjorde i början av veckan.

Tiden går så jävla snabbt att det är läskigt. Har all tid i världen för allt men känner att det inte räcker till. Klockan är 4 och det enda jg har hunnit med idag är att sitta och gråta för att jag inte klarar av matteuppgifterna och träna lite. wow. kommer verkligen vinna nobelpriset i den här takten.

Sen när jag tog bussen från SKHLM, och tittar upp, nej men då självklart har jag suttit och spelat och åkt förbi min busshållplats och är framme i Fruängen!?!??! wtf!!! hahah aaaaaja bara sitta och frysa ihjäl i en halvtimme da. vart fan i helvete kom detta skitväder ifrån??

aaa idag är det verkligen en surpuppe dag och då får det va så!
är rätt så trött i benen faktiskt. det känns bra iaf.

Jusste o sen när jag köpte paj från donken så skulle ju all sylt ramla över hela mig och väskan.
så fick gå omkring med massa fläckar på byxorna också.

blev ett uppehåll i skrivandet, snackade med dadilito.. asså sherin... va bara glad att du varit borta i ett år, jag tror att du kommer få en överdos av drama när du väl kmr hem igen. tror sånt är väldigt lätt att  glömma när man väl varit borta från det!!!!!

looooooooooooooooooooooord hahahahahha

ha en super helg!!
puss o kram
///Yasmin

Kommentarer
Postat av: Lena

Verkar som din första april vart fredagen den 13de istället :-p

2011-04-02 @ 19:28:13
Postat av: MosterMonster

Nästa 1:a april får du ligga i sängen hela dagen, äta praliner, lyssna på musik, sova en liten stund och läsa, inget annat. P&K

2011-04-03 @ 11:56:14
Postat av: S

Hahaha otursdag m8.. Jo, man har ju bara sig själv att deal me här så I think ur right.. Ps. När du skriver här så kan du ju gärna kika in till mig oxå. Ps2. D gäller mamma & Britt med!! bastardos.

2011-04-03 @ 12:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0