aaah kookkoo

Okej: Ny vecka, nya tag!
I Helgen gjorde jag mitt allra första högskoleprov. Det gick väl sådär antar jag, men bättre än vad jag hade hoppats. Det är nog inte så jäkla svårt det där provet ändå om man tänker efter haha inte för att jag menar att jag kommer att sätta en 2.0 men om man pluggar till det så kan man nog få bra poäng??
Men jag satt iaf dära som om jag spelade på ngt V75 och tippade hahahahahah

Resten av helgen har det varit att softa. Har träffat Sille lite granna, och sen var vi uppe en sväng hos mormor och morfar på söndagen.

Igår fick jag tillbaka mitt provresultat och det blev ett Godkänt iaf så jag är nöjd! Men det jag inte förstår är vrf jag alltid ska vara 1-2 poäng ifrån ett bättre snäpp?! Jag var 1.5 päng ifrån VG.. så jävla surt hahahhha men men G är det stora målet!!

Sen satt jag kvar i skolan och pluggade, stack till vårberg efter det, svängde förbi sille för en kopp kaffe och tränade sen i det nyöppnade gymmet i Vårberg. Vi hade ju tänkt teckna årskort där. Men tror inte det blir så för min del faktiskt för mkt... jag vet inte.. hej vi är människor som aldrig sett en tjej i hela våra liv anda där tror jag. hahaha men men det var värt ett försök!

Åkte hem, laga lite mat. Satt o babbla med pappa i uterummet... hmm räkna lite matte..kolla på tv o babbla i tel... det var typ resten av min dag..

OOOOH  frödinge kladdkaka med grädde vad gooootttt!!! kkkookkooooo


///Yasmin

Kommentarer
Postat av: Lena

Trodde det fanns tjejer i vårberg oxå men de är väl fuuula antagligen inte så snygga som du och sille :-p

2011-04-05 @ 09:33:43
Postat av: S

V 75, hahaha I die.. Åååh frödinge kladdkaka!! Fyyfaaan va Kookoo asså

2011-04-08 @ 14:14:20
Postat av: S

Nu har jag gått in här 2 ggr om dagen i 10 dagar utan nå nytt, don't leave me hangin' wiggah..

2011-04-14 @ 10:12:31
Postat av: MosterMonster

Jag ochså fast inte 2 ggr om dan utan 1

2011-04-14 @ 12:10:00
Postat av: Lena

Nu är kladdkakan rutten :-p

2011-04-16 @ 08:19:21
Postat av: MosterMonster

KOOOKOOOOO

2011-04-17 @ 10:25:14
Postat av: Yasmin

Hahahah jag veeeeeet jag suger!! hahaha ok ok from imorn! jag ska försöka lova hahaha jag ska blogga VARJE DAG! <3<3<3<3<3

2011-04-17 @ 10:33:33
Postat av: S

I believe it when I see it punk, and I don't!

2011-04-19 @ 11:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0