Välkommen Rudolf

Tja tja bloggen det är yasmin här! (HAHA)

Idag har vart en bra dag!
Jag har gjort det jag ska (plikter och tvångstankar avcheckade)
Jag har umgåtts med Silvija och Hassoni. Vi var på Heron och käkade thaibuffé sen var i skhlm en snabbis. Efter det åkte jag och sille hem till henne. Som alltid står det babbel och kaffe på menyn =)

Sen när jag kom hem terroriserade jag mie och hon gjorde en mie-makeover på mig yeeey! =)

   

 Thaien på Heron..



<Mie Style>



Jag behövde även låna ett nagellack av mie... detta var hennes utbud....???!!?!?!! wtf.



Men det jag inte berättade var att när jag provade min skinnhandskar som jag nyligen köpt, kom jag på att mördarna i alla filmer alltid har skinnhandskar på sig. Jag tittade på Mie och fick en ide. Undrar om det verkligen är så att man inte lämnar något fingeravtryck efter sig. Jag tror min tanke blev till handling.. Jag kommer inte riktigt ihåg.......



Efter att jag insåg.. eumm.. vad jag kanske hade gjort greps jag av panik.. Jag var tvungen och bli av med kroppen, Jag har hittat en ställe hoppas ingen hittar henne.. eller jag menar...












Nu ska jag börja leva och inte bara existera


///Yasmin

Kommentarer
Postat av: S

Hahaha Oooh nooo, what have u done 2 my Mie bear!!??

2010-09-15 @ 05:17:53
Postat av: Lena

Hmm detta är allvarligt det är nog dags att lägga in yammi :-p

2010-09-15 @ 08:16:50
Postat av: Lena

Fast ska man se ut att hålla sig för skratt när man blir strypt????!!!!???

2010-09-15 @ 08:17:29
Postat av: m

hahahaha i'm still alive!!!! haha nu ska jag komma och hemsöka er ^^ hehe bästa ever yammi poni woni numder unii

2010-09-15 @ 10:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0