friserade ögonbryn

Börja om från början... börja om igen...

Ja,  jag kan ju börja med att säga att denna vecka kommer att bestå av plugg plugg plugg!! Har prov nästa fredag och är supernervös hur det ska gå. Halva delen av provet är teori och nästa kalkylering!! Usch.. Och sen om två veckor är det mateprov uuurrrk..

Men jag började morgonen med att plugga 9-13 sen tog jag break och hoppa in i duschen. Läste igenom anteckningarna som jag gjort en sista gång och hoppa på bussen med mie till skhlm. Där gick vi runt en liten stund och väntade på mamma så vi kunde gå upp till mormor och morfar.

Passade på och lät mamma förhöra mig på instudeingfrågorna (japp jag hade mitt block med mig haha) men hon verkade inte vara så road av att förhöra mig.... efter typ.... 78 sidor.. hahahah ;P

Sen ringa söta kalida och bjöd på middag, men eftersom jag och mie skule handla mat och vi båda skulle hem och fortsätta att plugga efter mormor och morfar var vi tvungna att tacka nej =(

Nu försöker jag småplugga medans jag kollar på en romantisk komedi på femman. Den är faktiskt lite rolig.. men fan vad ofixade man tycker alla är nu när skådisarna är när man jämför med dagens filmer

och brb reklamen är slut

okej.. reklam igen.. jusste men ändå skådisarna var liksom mer nere på vår sida, oss dödliga haha. De är inte fixade till max, de är inte retuscherade. Man kan faktisk relatera mer, det känns helt enkelt mer trovärdigt! Mer old goodies filmer!! =)

Imorgon är det fea och mab. Ska försöka vänta tills extramatten också men bara så tråkigt... 2 och en halv timme får man vänta! =/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0