pling

Ja, jag kan ju inte lova att jag kommer att skriva varje dag den här veckan. För jag tror faktiskt inte jag kommer ha något att skriva om för nu måste jag nämligen plugga plugga plugga!

Ska ha slut prov i företagsekonomin nästa fredag och matteprov onsdagen därpå. Det kommer att vara två delar, en teoretisk del och en kalkyleringsdel.

Teorin är väl mer eller mindre att bara banka in, men inte kaylken. Där är det en massa formler som jag inte alls har koll på!!! aaarrrghhh!!! =((( Men det är lungt, än finns det tid kvar!



Herrreguuud... det var länge sen jag störde mig på något såhär mycket och specillt på något som visats på Tv men det här var bara föööör mycket!! Det var på MTV, my sweet 16



Haha shit kunde inte ens titta på det!! Vad JOBBIG människa...


Kommentarer
Postat av: Lena

Man irriterar sig på mycket här i livet men är det värt det..NEJ!..hahaha

Men du var är bilden på Sessan som äter upp Mies converse det var ju höjdar bliden..moahahaha

2010-09-30 @ 07:19:59
Postat av: Yasmin

jupp nu ere fixat =)

2010-09-30 @ 18:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0