Tjoohoo

Idag har jag gjort mycket!!
På morgonen efter att jag sagt hejdå till pappa satt jag och pluggade en stund.
Jag var på banken i ärende. Jag träffade Silvija inne i stan. Vi gick till Chlas Ohlson där jag var tvungen och köpte lite saker till affären och skolan. Sen gick vi till affären. Jag lämnade varor och andra saker. Och såg till så att det blir någon ordning på stället! Haha

Sen åkte jag och silvija till Barkarby. Kändes som om vi skulle lämna Sthlm.. Vi kände att det var lite otryggt på ngt sätt så att säga. Det gick bra i barkarby förutom att det typ blev iskallt när vi väntade på bussen och det regnade, och Silvija åt glasss då!

Sen efter det åkte jag hem till sille och softa där tills mie skulle komma hem från stan för hon var på bio. Vid 20tiden träffades vi (jag och mie) i skhlm och handlade lite mat och så.

Väl hemma har jag hunnit med att städa, tvätta kläder, kolla på tv och.. hmm ja sitta framför datorn också hehe.

  

  <--- Med mig kan inget gå fel!

 Kalllttt! =(  Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder! =D



San Miguel.. ahh en välförtjänst bira efter en hård dag!



///Yasmin

Kommentarer
Postat av: Lena

Ni är för roliga puss på er :-p

2010-09-22 @ 16:33:44
Postat av: Yasmin

Hihihi

2010-09-22 @ 17:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0