Lyssna, säg bara ja eller nej

Idag hade jag FE B och MA B. Matten gick dessväre inget vidare idag. Förstod ingenting och ligger efter med några moment.. jag försöker och lösa talen på egen hand men det är rena grekiskan för mig.

Jag och Mie bestämde igår att vi skulle träffas i Skäris.. så efter en jobbig dag i skolan så sa jag till pappa att han måste ge oss pengar så vi kan shoppa lite och bli glada. Efter ett tags lirkande fick jag det haha så snabbt for det iväg till centrum.

Idag köpte jag en "skinn" jacka, en bra svart långtröja och en svart kofta. Jag vet mycket svart, men jag har faktiskt inget svart alls!! Och det är en väldigt bra bas färg men nu har jag det iaf! =) Så inget mer svart.. typ.



Jackan som jag köpte. Måste ha den nu på en gång för snart blir det för kallt för den.. =(



Jag och mie vid busshållplatsen. Vi visste inte om vi missat bussen eller inte för
att bussen skulle komma 19.10 och vi var där prick 19.10



Då blev vi lite rädda, ifall vi misstat bussen och att vi stod vid skogen. Men jag
vet inte riktigt om vi lyckas förmedla rädsla...?! Min tanke var att jag skulle bita
på naglarna men det där ser mer ut som en "bess agfili! hand.. Haha!!



Men bussen kom!



High five bitch!!!


///Yasmin

Kommentarer
Postat av: Lena

Fina bilder på mina vackra töser :-)..Drew undrade vad ni gjorde i skogen och väntade på bussen..haha

2010-09-15 @ 21:24:58
Postat av: Yasmin

Hihi tack mamma. Haha ja men den satans hållplatsen låg ju cirka fem kilometer sydväst in i skogen typ..!! Haha =D

2010-09-16 @ 13:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0