Ja, det känns ju lite stelt

 Dagen började med företagsekonomi 8.00 - 10.35

 Gick runt i stan lite och köpte lite diverse saker och hade tid hos naprapaten 12.30

 Åt  på Sandys sen... Mums..

 Kom hem och kollade på tv4fakta om hur man löser brott

 Åkte till Ikea för att köpa glödlampor och det blev en jättefint påslakan med örngott också! =)

 Och en tur till kvantum för att handla mat också












I RELEASE ALL CRITICISM
I only give out that which I wish to receive in return. My love and
acceptance of others is mirrored to me in every moment.



///Yasmin

Kommentarer
Postat av: Lena

Fina små texter du hittar de ska man leva efter :-p

2010-09-14 @ 07:47:56
Postat av: Sille

Lyssna jag gillar din blogg, men kan du byta ut din layout mot nåt lite finare och gärna en bild på dig själv?. Ja, det var allt för mig. Puss och Kram

2010-09-14 @ 21:13:00
Postat av: Yasmin

Mamma: Ja, de står faktiskt längt ner på sidorna i min dagbok, hihi. Väldigt bra tycker jag! =D Puss



Sille: Hahahaha. Ja, jag ska tänka på saken och försöka piffa upp sidan lite. puss o kram

2010-09-14 @ 22:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0