Får jag inte rösta på vem jag vill eller?

Var hemma idag. Pluggade på morgonen. Sen åkte jag och pappa till skhlm för att rösta. Så nu har jag fått det gjort också! =)


 Var hos naprapaten idag. Aj!




Sen hämtade pappa mig och mie i skhlm. Bara en irakier som tar med sig teet till bilen!
Hahahahaha



Vi åkte till outlet i Barkarby



Yeeeyy



En elektrisk kniv... ja..

Sen så köpte jag pälsen till min boomerang jacka, en ny fleecejacka wohoo Silvija är du nöjd nu?!?! Hahaha och så köpte jag två par skor från vagabond. Yeeeyyy!!!

///Yasmin

Kommentarer
Postat av: Hassan

hey sis looks like you had fun which is good and i was wondering if you can call if you can cause i have something to tell you please.

love and respect

2010-09-17 @ 00:09:17
URL: http://improveme.se/myfreelifestory
Postat av: S to tha ibbe

Ni e sa fina allihop.. En sak jag tankt pa: I don't get ur headlines. Puss!

2010-09-17 @ 07:55:50
Postat av: Lena

Kul att shoppa lite nya saker :-p

Ser att Mie lär sig av dig Yammi kniven mot strupen jaja vad blir det av mina barn sliter av mitt hår

2010-09-17 @ 08:19:47
Postat av: MosterMonster

Man får visst rösta på vem man vill, så det så. Ni e så söta så. Puss&kram ses inte på stan utan hos Mormor & Morfar

2010-09-17 @ 10:12:42
Postat av: Yasmin

Hassan: Yes! I have done that now, see u tomorrow! =)



Shippe: Weeii thanx.. jadu... mina headlines.. dom är en klass för sig förstår du ;)



Mamma: Ja det var det verklige, men jag vill lämna tillbaka ett par av skorna.. så måste åka tillbaka ända till barkarby, kommunalt!!! grrr hahaha



Birkborkason: tack så mkt hihi! Ja det gör vi, puss och kram!!

2010-09-17 @ 23:59:22
Postat av: mie

weeeiii pooniii^^ vi e bäääst.

and let me just say... guuuuuud va snygga kläder du har^^ XD

2010-09-19 @ 00:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0