Fågelskådning

Skärpning! Jag veet men.. Ingen bra kamera, inga bilder, inga bilder inga inlägg. Men ok, allt kan ändå inte vara perfekt så jag nöjer mig from nu med den nya kameramobilen hehe.

Idag var vi bjudna hemma till pappas kusin för att fira Eid. Att Ramadan är slut. Vi firade även min lilla kusin Yasmin jr som fyllde 7 år förra veckan. (Igår firade vi min andra kusin som fyllde 18) Innan vi åkte dit pluggade jag på morgonen och sen åkte jag och mie till skhlm och titta runt lite. Shippe ringde idag och vi snacka *wei*

Jasin levererade dessa till affären för ett tag sen;

Vad är det som han har kommit med??


  Jo, två stycken stora aborginer??! haha

Sen har jag målat två teckningar som jag tänkte dela med mig;

 Fiskar

 Susanne! Tänker på det du sa om bilden. Herregud vad läskig du är haha!! Kanske det stämmer då att " en bild säger mer än tusen ord" =D



 

Ingen Eid utan att man bakar "kletche" (asså namnet!!)
Var roligt och göra det, första gången för mig!! =)





Och inget födelsedagsfirande utan tårta! Mmm kände mig som en prinsessa!




DETTA mina vänner är den nya framsidan till nyversionen av " Inte utan min dotter"!! Hahah

Diidddiiiiiii såååå sööööööötttttttt kolla på henne, fotomoddeelll!! =D=D




///Yasmin

Kommentarer
Postat av: S to tha ibbe

Hahaha klockren framsida! Shit 7 ar redan yao.. Vem fyllde 18?

2010-09-12 @ 02:08:12
Postat av: mie

heh ja vet:P framsidan e ju bääääst eftersom ja e sååå sexyyy^^



heh d va tessan som fyllde 18



weeeeeeeeii pooni wooni number uuuniii<3

2010-09-12 @ 18:01:42
Postat av: Lena

Åren går men själv bli jag bara yngre :-p

Snygg bild till nya boken när kommer den ut ska bli ett nöje att läsa den :-p

2010-09-12 @ 18:02:43
Postat av: Yasmin

Mamma: Haha aaa det är rätt inställning. I början av december är det tänkt att den ska släppas :P



Mie: Hell to the yeaaahhh!!



Shibbe: aa jag vett!! tiden går snabbt!! =////

2010-09-13 @ 00:02:08
Postat av: Lena

Coolt då hinner jag läsa ut några böcker till innan dess då :-p

2010-09-13 @ 09:14:29
Postat av: MosterMonster

Fina teckningar, varifrån kommer talangen??? Kanske från Morfar??? Inte från mig i allafall. Det heter inte aborginer(urbefolkning i Ausi)utan aubergin eller äggplanta, men bilder visar squash, lite kunskap om grönsker att spara i hjärnkontoret.P&K

2010-09-14 @ 18:19:11
Postat av: Yasmin

Britt: HAHAHA jaaa tack så mkt!! =D

2010-09-18 @ 00:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0