Back to life

Eeeh äntligen. idag var pappa iväg och köpte en ny router!!! Hoppas det blir bättre med denna. Idag var jag helt ledig!! omg skönt, rörde mig inte från huset och det kändes underbart! Har tagit det lungt, städat, lagat mat, duschat och sånt och sen äntligen har jag kommit igång med FE (företagsekonomin)

Imorn är det skola. aa typ det.. Måste föra över bilder från mobilen men tycker inte den nya mobilen tar lika bra bilden som min gamla (NOKIA<3 ) fast det är samma pixen o så men men..

skulle bara säga att jag är vid liv och att mitt internet fungerar nu iaf yeeey!!


///Yasmin

Kommentarer
Postat av: Lena

Tar man det lugnt när man städar!!!??

2010-09-08 @ 06:39:14
Postat av: smyckestokig

säljer jättefina unika namnarmband/budskapsarmband där du kan välja din egna text om du vill. tex ditt namn.barnets, älsklingens mm för endast 79 kr ! Finns även andra smycken till kanon priser välkommen in att fynda. ( ber om ursäkt om du ej vill ha reklam radera bara detta då )



http://smyckestokig.blogg.se/

2010-09-08 @ 06:59:59
URL: http://smyckestokig.blogg.se/
Postat av: shibbe

Haha vart hus assa, hur manga ggr har pappa inte kopt ny router..

2010-09-08 @ 08:46:48
Postat av: MosterMonster

Var är bilderna???? När man tar det lungt ligger man i soffan o äter praliner, inte städar, Kapich. Kram

2010-09-08 @ 11:33:49
Postat av: Yasmin

Mamma : njaee egentligen inte..??



Shibbe: Hahaha aa jag vet, helt otroligt..!!=////



Moster: Bilderna är äntligen uppe =) Ja det har du så rätt i!!



pussss o kram

2010-09-12 @ 00:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0