Akta mina glasögon

Idag var en oväntad dag. Hade  bara tänkt och slappa.. eller typ vara hemma och ha tråkigt. Men så blev det inte. Åkte in till stan med pappa, vi hämtade lite varor till butiken och så var vi kvar ett tag också. Sen gick jag runt i stan och kollade lite efter skor och vskor. Blev sminkad inne på NK av märket MAC. Jättefint faktiskt =) Köpte sen från HM vád som verkar vara en förbrukningsvara nämligen klämmor, snoddar och hårnålar!! Försvinner ju hela tiden! Oh ja jusste en mascara köpte jag också.

Sen träffade jag en kompis och vi gick runt lite i affärer och så sen blev det en chillbill kväll hemma. Vi åt, kollade på tv debbattr och film, :P,  och umgicks i allmänhet. Väldigt trevligt.

Och nu kom jag hem för en liten stund sen..




I NOW GO BEYOND OTHER PEOPLES´S FEARS AN LIMITATIONS.
It is my mind that creates my experience. I am unlimited in my own
ability to create the good in my life


///Yasmin


Kommentarer
Postat av: Lena

Japp precis så är livet man styr det själv och gör sina egna val och då blir det förhoppnings vis rätt val man gör..hmm fast inte alltid men man lär sig ju av det oxå :-p

2010-09-13 @ 09:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0