YesMan!

Haft en sjukt bra dag idag.
Vaknade vid tio, (fortfarande ont i halsen) gjorde en dunderfrukost och har nu äntligen kommit igång med företagsekonomin. Efter cirka 3-4 timmar känns det som om jag nu gjort cirka 70% Efter det gick jag på matten, fortfarande komplicerat men det känns inte helt hopplöst iaf. Problemet är att jag har hängt med på det mer "avancerade" än på grunden, så jag kan inte talen i början av kapitlet men i mitten och i slutet?? haha!

Har sedan suttit med "administraivt" haha känns löjligt och skriva det men det stämmer ju faktiskt! ;P
Och lite annan planering, inför morgondagen och senare i veckan.

Har lagat mat idag också, jösses.

Men känner att det varit en bra dag, utan stress, med mycket gjort. Nu ska jag nog bara mysa resten av kvällen. För lite hängig och kraxig i halsen känner jag mig nog.

besthearts.jpg

Puss och kram!
///Yasmin


Kommentarer
Postat av: Lena

Lite te med honung för halsen kanske <3

2010-11-01 @ 21:47:35
Postat av: Yasmin

Ja, jusste.. Det har jag inte tänkt på =D

2010-11-02 @ 10:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0