Tjenixen

happy-monday-11.bmp


Idag har jag varit på Skin Concept där "The international dermal institute" hade sin kurs.
Kursen handlade om "Kinesisk hudanalys och stresshantering" Där väst möter öst.
Var jätteroligt och intressant... stötte på en av mina klasskompisar från Elisabethskolan där också så det vart ju en liten bonus! =)

Vi fick kompendium på svenska men föreläsaren talade på engelska, men det gick faktiskt hur bra som helst! (MYCKET, och jag menar tusen gånger bättre än när jag gick på en annan kurs med norsk föreläsare!! Kursen handlade om kosmetisk kemi.. kemi på norska- nej tack! haha =/)

Sen var jag förbi vårdcentralen och bokade en tid.. måste göra något åt min såkallade egen diagnoserade insomnia, måste börja ta det på allvar faktiskt..!! Ska kräva att dom ger mig ngt så jag kan sova i tusen år minst, och bara kunna bli väckt av en prins! ;D

Sen har jar jag tränat på noter.. har ju piano lektion imorgon. Kan ju inte säga att jag har övat ngt denna vecka och det tänker jag ju inte erkänna för min lärare så hon får väl hellre tro att jag e trög! Hahahaha

Shippe! Har ringt resebyrån iaf och meddelat att du redan kan åka den 2/1.. om du vill avancera det lite mer kan du ju ta reda på vad marre har för flight number och komma på samma plan som henne?? ;)

Sen ska jag redovisning på fredag i FE B.. och det mina vänner.. vill jag inte ens tänka på. För jag har ingen aning om vad jag gjort och inte gjort, om det är mycket kvar eller lite kvar, om det är bra eller dåligt det jag hunnit göra... Där måste jag erkänna att jag har noll koll och det känns INTE OKEJ.






Kommentarer
Postat av: Lena

Men på fredags när redovisningen kommer då har du såklart stenkoll :-p

2010-11-08 @ 22:53:24
Postat av: S

Nä, Marre åker inte via Thailand hon åker typ via Kina el nåt sånt.

2010-11-09 @ 03:48:19
Postat av: Yasmin

S: Aaaah ok ok...

L: haha i really do hope so..!! =D

2010-11-09 @ 22:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0