Tjena Tjena

Det var länge sen.. haha vet inte varför dt blir så att jag inte bloggar på helgerna?

Anyways.. I fredags hade jag min redovisning. Det gick relativt bra, bättre än vad jag förväntat mig iaf.. Blev lite hoppande i presentationen eftersom jag fick redovisa frå filerna jag skickat på min mail. Men nu är det iaf avklarat. Min förkylning blev mkt värre i fredags också, vaknade med en heltäppt näsa, lock för öronen, nysningar och allt vad en härlig förkylning för med sig. Ibland trodde jag att jag skrek under redovisningen så jag har säkert talat normal och viskat, talat normalt och viskat hahahaha

Sen åkte jag till SKHLM och träffade Huda där, jag köpte födelsedgspresenter till Sille..
Väl hemma så tog vi det lugnt och gjorde oss redo för Silles Och Hudas gemensamma födlsedagskalas på lördag hihihi....

LÖRDAG

Jag fick börja min lördag med att jobba, inte roligt alls, var heeelt dööd. Tiden gick inte snabbt heller, var helt dött i stan igår!! Sen när klockan äntligen blev sex bar det av hem till Sille. Vi käkade jättegod mat, (Haha privat kock till festen, snälla Hassan kom och hjälpte Sille med matlagningen) maten var asgod!!! Och Hassans Specialsalllad ännu godare, en klar tia!! ;D (ooh blev hungrig nu när jag skriver om mat) Sen var det babbel, dans, godis och massa annat gott som serverades kvällen ut. Ni kan tänka er när det exakta talet av 15 tjejer i en lägenhet! Hahahahah =D




Min frukost på Le Mirage, Har hittat en ASGOD baugette som man köper vid kyldisken. Helt ärligt annars brukar de vara skitäckliga och smaka plast! Men inte denna! Skitfräsch och kostar bara 35 spänn, som hittat :P



Gick osminkat till jobbet för tänkte att sminket inte skulle vara så fräscht sen på eftermiddagen. Stod och sminkade mig vid kassan. Haha när jag la min eyeliner kom det en kund som ville betala. Jag ba; just a sec just gonna put my eyeliner hahahah herregud!  Men det gick bra iaf hihi =)
*if my dad only knew* (aaliyah´s melodi haha)







Sen finns det ju en massa andra bilder, men ni vet som dom säger, What happens in Vegas stays in Vegas.. Same rule here hahaahah :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0