Sovmorgon

Igår vaknade jag halv två och idag halv tolv!! What is this?? Har inte sovit så länge om mornarna på läääänge. Antar att det behövdes. Igår var en bra dag, mkt chill. Åt god mat och tog det lungt i allmänhet. Var ju farsdag igår. Egentlige skulle jag ha åkt till mormor och morfar, men eftersom jag är så förkyld vill jag inte smitt ned någon.

                                                                              Morfar <3


Idag ska jag bara ta det lungt (känns konstigt att inte ha något att göra som gör att måste gå utanför detta hus haha) träna lite piano och småpyssla. Gick inte till skolan idag, tänkte att det är bara en lektion, plus den andra gruppen som ska redovisa så jag kommer inte missa något och jag behöver få vila.

Och nu ringde kära shippe också, det var roligt och prata med henne, har tänkt på henne i flera dagar =) Men varje gång jag kommer på att jag ska ringa henne är klockan typ 4 på morgonen hos henne. Knepigt det här med 10 timmars skillnad.

Ok, det var allt för nu! Puss och kram =)


///Yasmin


Kommentarer
Postat av: Gardmarianne

I love guest books, keep up the good work!

2012-02-02 @ 09:51:45
URL: http://gardmarianne.blogh2o.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0