Pusst!

Härliga fredag!
Var länge sen jag längtade så mkt efter en fredags. För jag ska INTE jobba denna helg. Nu får de klara sig själva tycker jag haha. Nej men helt ärligt. Jag kommer aldrig att bli frisk om jag inte får vila och sova ut ngn j*vla dag.

Sen var jag ju hos läkaren i torsdags, har fått penicillin. Har halsfluss, så jag ÄR ju sjuk... på RIKTIGT =(

Sen i tidasgs träffade jag Isabelle och Fanny kom förbi en snabbis också! =D
Var asasroligt och träffa dem. Sen gick jag och Isabelle vidare, blev fik och en promenix till odenplan =)

Jag ligger så grovt efter med skolan. Vet inte vad jag pysslat med dom senaste 2 egentligen 4!! veckorna.
Har haft en massa annat som dykt upp.. inga positiva grejer desvärre... men men man börjar väl lära sig.
Lugnet före stormen. Har blåst jäkligt mkt för mig detta år må jag säga.

Vill bara mysa ner mig i min pyjamas och glo på film!!


///Yasmin

Kommentarer
Postat av: susan

Gud va du passar i lugg,,,,

2010-11-20 @ 01:32:43
Postat av: MosterMonster

Hoppas du mår bättre idag p&k

2010-11-22 @ 13:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0