Mössa

Asså jag fryser jättemycket. När jag går ut behöver jag behöver hela patrasket av, underställ, raggsockor, dubbelt dubbellager, vantar, halsduk och.. vad är det jag har glömt?? Jo MÖSSA.. Mössa är det mest underbaraste vinterplagget som finns!! Det gör inget om det regnar.. man blir inte blöt eller kall och det viktigaste, man skyddar frillan!! Haha..

Problemet är dock, att jag ser inte riktigt klok ut i mössa. Jag vet nu tänker ni "ja men det gör inte jag heller" NEJ helt seriöst... jag SER INTE KLOK ut som i att nej, ta bort den där saken du har på ditt huvud. Och det är en lätt match att vinna, alla som jag visat hur jag ser ut i mössa, får en konstig blick och säger; Ja, du har rätt.. du SER INTE KLOK ut.. hahah!

Men nu är det så att jag alltid har haft uppsatt när jag satt på mig mössa (för varje år ger jag mössan en ny chans) och jag tror det är det som bidragit min "hej jag har precis rymt från psyket" -look. Så iår harjag provat en ny taktik.. Jag lånade mies mössa.




Detta är alltså en bild när jag har en toffs och så tog jag fram lite snedlugg så att man ser att jag faktiskt har hår på huvudet.



Och det här är en bild när jag har utsläppt hår, vilken är jättebra om man har en bad hairday??
ELLER som jag på sista tiden inte orkar med, ATT PLATTA HÅRET, då kan man ju ha utsläppt men mössan som håller kaluffsen i styr?

VAD TYCKER NI?
Kan jag gå ut i mössa eller inte?
Och kommentera gärna på bloggen och inte på telefon, eller sms, eller på facebook.. HÄR!!! :P hahaha

Och om inte det funkar kan man ju köra den här stilen;



Mössa a´la Hassan style!

Kommentarer
Postat av: Mostermonster

köp jackor, kappor med luva på, då slipper du mössan. Det gör jag. p&k

2010-11-04 @ 16:29:19
Postat av: silvija

Jag tycker att du passar i mössan.. så go for it mään.



Hahaha Hassan var terrorist den dagen,men med lite finess hahhaha

2010-11-04 @ 16:45:47
Postat av: Yasmin

B: Vad roligt, jag tänkte på dig när jag skrev inlägget att jag inte sett dig här på ett tag? ;) Jaa.. Jacka med luva... Onagi!



S: Tack!

haha aa elr hur.. buissnessman/taliban! ;P

2010-11-04 @ 17:10:12
Postat av: Lena

Du kan ha mössan den är fin men vad säger Mie då trodde den var klistrad på hennes huvud..hahaha

2010-11-04 @ 18:27:30
Postat av: Mie

hallå poonii wooni, du e fett med snygg i mössa och säger du emot måste ja andas på dig :P o speciellt i MIN mööössaaa :P <3

2010-11-04 @ 20:38:40
Postat av: S

Äntligen kom du på tricket som undviker cancer-patient looken.. good going ;) Ps. Va fan kom dom där ögonfransarna ifrån?

2010-11-05 @ 00:01:15
Postat av: Yasmin

L: Ja, jag hade turen att hon glömde ta med den.. ee.. jusste. (jag gömde den mowahaha) (A) :P



M: Okej! Jag accepterar ditt anbud.. haha tack så mkt <3



S: Haha JA EXAKT! Ja du kära syster.. gammal mascara + lite vatten, det gör susen det ;P

2010-11-05 @ 11:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0