Life is a rollercoaster..

Måndag. Vaknade imorse av att jag hörde ett ljud lååångt bortifrån. Som om jag hade bommull i öronen eller befann mig under vatten. När jag äntligen börjar bli klar i knoppen märker jag att det är min väckarklocka som låter. Tittar på tiden, Shit! Den har hållt på i en timme och jag har inte hört ett ljud!!

Pallra mig upp iaf och kom en halvtimmer försent till skolan, men jag hade ändå inte missat ngt så jag hade tur =)

Avboka min naprapattid så kom hem istället.
Städade, vilket verkligen behövdes!!
Tvättat kläder.
Kolla på Grey´s anatomy på datorn (nu när man bara har 1,2,4 haha)
Pillrat med FE B övningsuppgifter. Vi har kommt till kapitlet Invensteringar och kalkylering, det är roligt faktiskt. Förstår det någorlunda så. Haha

Nu ska jag försöka och pallra mig upp, för det är inte vanlig dag för det är Mies födelsedag, HURRA HURRA! =)
Hon fyller år idag så vi ska åka till mamma och fira miemie.
<3






///Yasmin


Kommentarer
Postat av: MosterMonster

Hoppas bomullen är borta idag P&K

2010-11-25 @ 18:43:27
Postat av: mie

weeiii poni wooni <3

2010-11-25 @ 22:54:10
Postat av: Lena

Låååååååååååååååång paus igen :-p

2010-11-30 @ 14:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0