Eye of the tiger

Nu sitter jag här.. medveten om att det är freddag, helg. Sen da? Ska man göra något speciellt? Ska man gå ut? Ska man ta fredagen till en vilodag, hur är det egentligen?

Jag är helt död men ändå tycker jag det är FETT TRÅKIGT och sitta hemma en fredag (så som jag har gjort dom senaste cirka 52 lördagarna, 52 veckor = 1 år) haha.. helt ärligt... bläää vad tråkigt men samtidigt så vet jag att om ngn skulle säga aa ska vi dra in till stan skulle jag svara; tack för erbjudandet men nej tack haha....

anyways, mie kom förbi en snabbis idag och vi bestämde oss för att åka till SKHLM. Vi gick runt läääänge och shoppade myyyyycket! =D Bra och inte bra, bra för mig, dåligt för min plånbok, men wt.. man lever bara en gång elr hur? ;)



On the way...



Har ni någonsin INTE SETT Mie se ut såhär???! Haha

 Två baslinnen, bra och ha brunt och beige

 En vanlig tröja, rosa, men det är materialet som är det BÄSTA, tunt svalt och asskönt! =D

  En "kofta" med volanger (LOVE, skulle såå ha fötts på 1700talet haha)

  En tröja/blus med volanger... olala!

  Och en till kofta i samma härliga material som första tröjan! =D

Det var det.. nu ska jag gå och gräva efter glass i kylen, See you!


///Yasmin


Kommentarer
Postat av: S

Varför i fabian går d inte o kommentera, hur många böcker ska jag behöva skriva?!

2010-11-07 @ 13:20:15
Postat av: Yasmin

wei... detta verkade ju komma fram??? (a)

2010-11-07 @ 18:36:59
Postat av: MosterMonster

Dont shop till yuo drop H&K

2010-11-07 @ 19:35:21
Postat av: Lena

Svalt och tunnt..nee fyy på med ylle kläderna nu är det vinter..brrrrrr

2010-11-08 @ 08:01:07
Postat av: Yasmin

B: Haha tvärtom menar du väl?! :P

L: Ja men det kan komma över

2010-11-08 @ 18:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0