jaah..

Idag har inte varit min dag... Jag vaknade med halsont, förkyld och har frusit hela dagen. Var hos läkaren idag och sen har jag fått en ny tid nästa vecka.

Satt i två timmar för att försöka överföra en fil.. som ej fungerade!!
Tröttnade på skiten och åkte till SKHLM, blev lite shopping men inte till mig dock :P
Det finns ju lite kommande födelsedags barn så att säga.

Åkte till vårberg och köpte indiska filmer yeeey, och knäckte en utav dom när jag kom hem, 2½ timme senare sitter jag här....

Ska se över vad jag egentligen har pysslat med.. vill inte tänka på hur min presentation kommer att gå imorn, när man haft en hel jäkla powerpoint pres. färdig och nu kommer jag sitta och scrolla i worddokument istället, men jahjah...



Fastnade med tröjan idag haha fick panik kom inte ur den.. det är den förbaskade tråden där vid handleden.. haha fick klippa mig ur den.. men bara tråden fick offras, som ändå inte gör ngt..! :P




mina nya filmer! =D


///Yasmin

Kommentarer
Postat av: Lena

hahaha bra att du tog dig ur allafall :-p

Lycka till med presentationen imorrn det kommer gå fint :-)

2010-11-12 @ 19:22:44
Postat av: Yasmin

Hahah aaa fick lite panik där..

Taaack <3

2010-11-12 @ 22:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0